FAQ

1. Jakého dopravce využíváte?
- využíváme pouze přepravní službu PPL.  

2. Mohu zboží vrátit?
- ano, zboží můžete ve lhůtě do 14ti dnů od doručení vrátit bez udání důvodů. Vrácení zboží bude naší stranou akceptováno pouze v případě, že zboží bude nepoškozeno, nepoužité a vráceno ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno. Poté budete kontaktováni naším pracovníkem, který s Vámi domluví refundaci.

3. Nesedí mi velikost, mohu zboží vyměnit?
- ano. Pokud jste špatně odhadli velikost a požadujete výměnu za jinou, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře. Náš zaměstnanec s Vámi domluví detaily výměny.

4. Zásilka mi přišla poškozená?
- sepište reklamační protokol přímo s řidičem, který Vám zásilku doručoval, popřípadě odmítněnte zásilku přijmout z důvodu evidentní manipulace se zásilkou. Neprodleně nás informujte o této skutečnosti. Doporučujeme zdokumentovat poškození balíku, pakliže jste problém zjistili až po převzetí zásilky, zkontrolování obsahu a v případě problému jeho neprodlené ohlášení pomocí kontaktního formuláře.

5. Jsme fotbalový, florbalový, házenkářský či jiný oddíl. Můžeme u Vás objednávat za výhodnější ceny?
- ano. V tomto případě nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře. Náš zaměstnanec Vám velmi ochotně vysvětlí, za jakých podmínek u nás můžete nakupovat s cenovým zvýhodněním.

6. V e-shopu jsem nenašel co jsem hledal, máte ještě další produkty, které nejsou zobrazené?
- ano. Pro zpracování nabídky dle Vaší konkrétní poptávky, kontaktujte naše obchodní oddělení pomocí kontaktního formuláře.